Number of the records: 1  

Stratégia marketingovej komunikácie podnikov služieb

  1. Title Stratégia marketingovej komunikácie podnikov služieb
    Author infoViera Frianová
    Author Frianová Viera
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 113-117. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * práca s verejnosťou * reklama * internet * zákazníci * služby
    AnnotationVšeobecná charakteristika služieb. Marketingová komunikácia podniku služieb ako zdroj jeho konkurenčnej výhody. Stratégia marketingovej komunikácie v podniku služieb. Špecifickosť marketingovej komunikácie v službách. Dôležitosť osobného predaja. Formovanie vzťahov s verejnosťou (PR). Internet v marketingovej komunikácii.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.