Number of the records: 1  

Kontextová reklama brandovým nástrojem

  1. Title Kontextová reklama brandovým nástrojem
    Author infoJán Šifra
    Author Šifra Ján
    Source document Marketing magazine. Roč. 12, č. 6 (červen 2008), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * internet * tovar * marketing * značky výrobkov
    AnnotationPPC (pay per click) reklama na internete. Obchodný model PPC. Dva druhy PPC reklamy podľa J. Owyanga: reklama vo vyhľadávačoch a kontextová reklama. Ciele kontextovej reklamy. Šírenie značky na internete.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 6-11

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.