Number of the records: 1
Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj
Title Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj Translation Product innovations in the offer of the commercial banks and their influence on retail Author info Eva Hanuláková, Peter Hanulák Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanulák Peter Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 3 (2008), s. 73-82. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Note VEGA 1/4598/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords banky obchodné * Slovensko * bankovníctvo retailové * trh finančný * služby bankové * inovácia * klienti Annotation Podstata štruktúrovaných produktov a ich miesto v ponuke bánk. Členenie štruktúrovaných produktov. Charakteristika štruktúrovaných produktov vo vybraných slovenských bankách. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01528-012, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1