Number of the records: 1  

Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň predaja podniku

  1. Title Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň predaja podniku : diplomová práca
    Author infoJán Sciranka, škol. Peter Šinský
    Author Sciranka Ján
    Another authors Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Issue dataBratislava, 2008. - 72 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number830168

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.