Number of the records: 1
Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu
Title Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu Author info Marián Honaizer, Valéria Svobodová Author Honaizer Marián Co-authors Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. Roč. 3, č. 1 (2009), s. 64-76. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2009. ISSN 1337-4990 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * kultúra * zákazníci * psychológia * správanie spotrebiteľa * motivácia Annotation Kultúra ako vedecká kategória. Spotrebiteľ a jeho správanie. Kultúra ako ekonomická dimenzia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00874-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2009: 1
article
Number of the records: 1