Number of the records: 1
Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov
Title Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov : dizertačná práca Author info Peter Filo, škol. Júlia Lipianska Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava, 2007. - 207 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * projekty * komunikácia marketingová Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 836690
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 836690 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only
Number of the records: 1