Number of the records: 1
Virálny marketing
Title Virálny marketing Author info Andrej Hriciga Author Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 92-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * informácie * počítače * pošta elektronická * zákazníci Annotation Podstata virálneho marketingu. Strata kontroly nad vývojom a šírením posolstva. Kroky, ktoré je potrebné dodržať, aby sa posolstvo šírilo virálnym efektom. Motivácia k šíreniu virálnej marketingovej správy. Príklady z praxe. Zdielateľnosť virálneho posolstva. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01168-014, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1