Number of the records: 1
Faktory úspechu internacionalizácie v obchode
Title Faktory úspechu internacionalizácie v obchode Translation Success factors of internationalisation in trade Author info Monika Matušovičová Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 5 (1/2009), s. 81-89. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Keywords internacionalizácia * obchod * konkurencia * výhody konkurenčné * podnik obchodný * trh Annotation Vymedzenie teoretických aspektov internacionalizácie v obchode. Kľúčové faktory úspešnosti zahraničnej expanzie obchodných podnikov. Formy predaja. Silná finančná pozícia. Podniková kultúra. Manažment. Náskok na trhu v porovnaní s konkurentmi. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01305-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 5-8
article
Number of the records: 1