Number of the records: 1  

Faktory úspechu internacionalizácie v obchode

  1. Title Faktory úspechu internacionalizácie v obchode
    TranslationSuccess factors of internationalisation in trade
    Author infoMonika Matušovičová
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 5 (1/2009), s. 81-89. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Keywords internacionalizácia * obchod * konkurencia * výhody konkurenčné * podnik obchodný * trh
    AnnotationVymedzenie teoretických aspektov internacionalizácie v obchode. Kľúčové faktory úspešnosti zahraničnej expanzie obchodných podnikov. Formy predaja. Silná finančná pozícia. Podniková kultúra. Manažment. Náskok na trhu v porovnaní s konkurentmi.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01305-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 5-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.