Number of the records: 1
Cross-selling ako efektívny nástroj upevnenia vzťahu zákazník - poisťovňa (aj v čase hospodárskej krízy)
Title Cross-selling ako efektívny nástroj upevnenia vzťahu zákazník - poisťovňa (aj v čase hospodárskej krízy) Parallel title Cross-selling as an effective tool for consolidation of relationship customer - insurance (also during economic crisis) Author info Erika Pastoráková, Terézia Dzugasová Author Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Co-authors Dzugasová Terézia EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Source document Dopady a dôsledky finančnej krízy na sektor poisťovníctva : recenzovaný zborník prác z medzinárodnej vedeckej konferencie : 11. november 2010 Bratislava. [S. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2985-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords poistenie * poisťovne * poisťovníctvo * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * predaj * produkty Annotation Cross-selling uplatňovaný v poisťovniach. Modifikácie cross-sellingu. Analýza efektov z využívania cross-sellingu. Riadenie vzťahov so zákazníkmi poisťovne - customer relationship management. Dopad CRM v poisťovni. Výhody a nevýhody cross-sellingu uplatňovaného v poisťovniach. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00101-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1