Number of the records: 1
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb
Title Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb Author info Barbora Brynkusová Author Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 33-38. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * tvorba cien * kríza hospodárska * marketing medzinárodný Annotation V čase celosvetovej finančno – hospodárskej krízy je prispôsobenie sa cenovej politiky podľa požiadaviek spotrebiteľov nepostrádateľnou súčasťou zmien cenových stratégií medzinárodných firiem. Maslowova hierarchia potrieb. Kategórie výdavkov podľa Maslowovej hierarchie potrieb. Dopady finančnej krízy na výdavky spotrebiteľov a cenovú politiku. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00205-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1