Number of the records: 1  

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb

  1. Title Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb
    Author infoBarbora Brynkusová
    Author Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 33-38. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * tvorba cien * kríza hospodárska * marketing medzinárodný
    AnnotationV čase celosvetovej finančno – hospodárskej krízy je prispôsobenie sa cenovej politiky podľa požiadaviek spotrebiteľov nepostrádateľnou súčasťou zmien cenových stratégií medzinárodných firiem. Maslowova hierarchia potrieb. Kategórie výdavkov podľa Maslowovej hierarchie potrieb. Dopady finančnej krízy na výdavky spotrebiteľov a cenovú politiku.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00205-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.