Number of the records: 1
Stratégia značky v maloobchodnej prevádzke
Title Stratégia značky v maloobchodnej prevádzke Author info Veronika Fogašová Author Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 108-112. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords maloobchod * značky maloobchodné * zákazníci * kúpa * správanie spotrebiteľa * marketing nákupný Annotation In – store komunikácia ako nástroj stratégie značky na mieste predaja. Maloobchodná prevádzka ako miesto nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Shopper marketing ako nová éra marketingu v maloobchode. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00205-043, originál dokumentu
article
Number of the records: 1