Number of the records: 1  

Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy

  1. Title Problematika harmonizace práva EU v oblasti regulace reklamy
    TranslationFully harmonized EU law and regulation of advertising
    Author infoJan Vavrečka, Petr Štěpánek
    Author Vavrečka Jan
    Co-authors Štěpánek Petr
    Source document Současná Evropa. Roč. 17, č. 2 (2012), s. 135-145. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2012. ISSN 1804-1280
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 341 - Medzinárodné verejné právo
    Keywords regulácia * reklama * Európska únia * harmonizácia * právo európske
    AnnotationVymedzenie pojmu reklama. Harmonizácia reklamy v Európskej únii. Princípy minimálnej a maximálnej harmonizácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext112.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.