Number of the records: 1
Nová orientácia marketingového manažmentu v súčasnosti
Title Nová orientácia marketingového manažmentu v súčasnosti Parallel title New direction of marketing management at present Author info Marta Šilhárová, Peter Paľko Author Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * marketing vzťahový Annotation Definícia pojmu marketingový manažment. Vývoj prístupov k marketingovému manažmentu. Holistický marketing. Štruktúra holistického prístupu k marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-044, originál dokumentu
article
Number of the records: 1