Number of the records: 1
Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu
Title Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu Translation Modelling decision-making processes of marketing ma nagers - trend to marketing engineering Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * podpora predaja * koncepcie * modely * vzorce Annotation Prehľad problematiky modelovania ako základného prístupu a trendu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Výber a charakteristika interaktívnych modelov. Význam modelovania a marketingového inžinierstva. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1