Number of the records: 1  

Marketingové modely spoločensky zodpovedného správania podniku

  1. Title Marketingové modely spoločensky zodpovedného správania podniku
    TranslationMarketing models of corporate social responsibility
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 10, č. 1 (jún 2014), s. 55-63. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords marketing * zodpovednosť spoločenská * kódexy etické * podnik * stakeholder * podnikanie zodpovedné
    AnnotationPrezentácia sociálnej/ spoločenskej zodpovednosti podnikov ako súčasť stratégie firmy uplatňovanej v rámci marketingových aktivít na trhu. Prejavom tohto konceptu je vzostup sociálneho, ekologického a dobročinného marketingu s úsilím účinne a efektívne stimulovať a uspokojovať potreby a želania zákazníkov pri rešpektovaní záujmov jednotlivca a spoločnosti ako celku.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01458-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF355.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.