Number of the records: 1  

Marketingová segmentácia európskeho trhu osobných automobilov

  1. Title Marketingová segmentácia európskeho trhu osobných automobilov : bakalárska práca
    Author infoTomáš Račkovič, školiteľ: Peter Štetka
    Author Račkovič Tomáš
    Another authors Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2015. - 63 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number885882

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.