Number of the records: 1
Marketing communication of organic food
Title Marketing communication of organic food Author info Alica Lacková Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Vdoskonalennja mechanizmiv aktivizaciji ekonomičnich procesiv ta formuvannja konkurentospromožnosti nacionaľnoj ekonomiki, regionu, pidpriemstva v umovach globalizaciji : zbirnik tez za materialami mižnarodnoj naukovo-praktičnoj internet-ekspozicijnoj ta verbaľno-demonstracijnoj konferenciji, 20-24 kvitnja 2015 roku, Užgorod. S. 12-13 online. - Užgorod : Užgorods`kij nacionaľnij universitet, 2015 ; Vdoskonalennja mechanizmiv aktivizaciji ekonomičnich procesiv ta formuvannja konkurentospromožnosti nacionaľnoj ekonomiki, regionu, pidpriemstva v umovach globalizaciji Mižnarodnaja naukovo-praktičnaja internet-ekspozicionnaja ta verbaľno-demonstracijnaja konferencija Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note Abstrakt. - VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Ukraine systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * potraviny * biopotraviny * bioprodukty Public work category Abstrakty odborných prác zo zahraničných podujatí (konferencie...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00579-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1