Number of the records: 1
GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing
Title GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing Translation GIS ako rozhodovací nástroj pre malé podniky v maloobchode Author info Marian Toman, Pavol Kita, Ján Prílepok Author Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document INPROFORUM 2015 : proceedings of the 9th international scientific conference Inproforum : České Budějovice, November 5-6, 2015. Pp. 193-198. - České Budějovice : Faculty of Economics, University of South Bohemia in České Budějovice, 2015 ; INPROFORUM 2015 International scientific conference / Friedrich Václav ; Zuzák Roman ; Stejskalová Irena ; Ježek Jindřich. ISBN 978-80-7394-536-7 Note VEGA 1/0282/15. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords marketing * systémy informačné geografické * analýza trhu Annotation Analýza troch obchodných centier v Bratislave. Analýza nákupného správania spotrebiteľov v oblasti pôsobenia nákupného strediska cez geografický informačný systém GIS. Nastavenie marketingového mixu a komunikácie vďaka výstupom analýz. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00408-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 367.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1