Number of the records: 1
Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom
Title Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom Author info Martina Drahošová, Peter Balco Author Drahošová Martina Co-authors Balco Peter Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 12 (2016), s. 44-47. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing elektronický * predaj * komunikácia * zákazníci * tímy pracovné Annotation Proces spájania a sústreďovania predajného a marketingového tímu v rámci podniku so zameraním na zvyšovanie výnosov. Niekoľko rád, ako je možné spojiť dva, niekedy antagonistické tímy. Smarketing best practices (Smarketing - najlepšie skúsenosti). Päť krokov k integrácii Smarketingu v spoločnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-12
article
Number of the records: 1