Number of the records: 1
Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti
Title Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti : dizertačná práca Author info Andrej Ralbovský, školiteľ: Ferdinand Daňo Author Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2019. - 160 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords nástroje komunikačné * imidž * spoločnosť * firmy Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 907833
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.4 MB from the EU IP address after logging in book
Call number Location Sublocation Info 907833 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1