Number of the records: 1  

Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti

  1. Title Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti : dizertačná práca
    Author infoAndrej Ralbovský, školiteľ: Ferdinand Daňo
    Author Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2019. - 160 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords nástroje komunikačné * imidž * spoločnosť * firmy
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number907833

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.4 MBfrom the EU IP address after logging in
    Call numberLocationSublocationInfo
    907833SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.