Number of the records: 1
Digitisation, Trends and Future of Marketing
Title Digitisation, Trends and Future of Marketing Author info Jana Naščáková, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document DIEM : Dubrovnik International Economic Meeting. Vol. 4, no. 1 (2019), pp. 201-213 online. - Dubrovnik : University of Dubrovnik, 2019. ISSN 1849-5206 Note VEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Serbia Keywords marketing * komunikácia marketingová * digitalizácia * neuromarketing Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00068-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 13 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1