Number of the records: 1
Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19
Title Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19 Translation The Importance of Marketing in Preventing the Spread of COVID-19 Author info Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 19, č. 2 (2020), s. 7-17 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746 Note VEGA 1/0376/17 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords osveta * koronavírus * pandémia * marketing Annotation Vybrané aspekty uplatňovania marketingových aktivít v procese predchádzania dôsledkom pandémie COVID-19. Príznaky ochorenia COVID-19. Počet pacientov s COVID-19 v podmienkach SR. Osveta a aktivity zamerané na komunikáciu odporúčaní. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00743-003, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 420.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1