Number of the records: 1
Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies
Title Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies Translation Trendy vo využívaní neuromarketingových nástrojov vybranými neuromarketingovými spoločnosťami Author info Róbert Hula, Marek Kukura Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 26-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * marketing * metódy * spoločnosti * rozhodovanie nákupné Annotation Neuromarketing sa zameriava na procesnú stránku spotrebiteľského rozhodovania. Je nástrojom, vysvetľujúci prečo, na základe čoho a podľa akých kritérií prebieha spotrebiteľské rozhodovanie. Prezentácia vybraných neuromarketingových spoločností a centier pre riešenie neurovedeckých spotrebiteľských problémov, ich nástroje a portfólio služieb. Popis aktuálnych a na trhu špecifických trendov, aj rozdielov z pohľadu územného zamerania podnikov a na základe ich produktového portfólia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00455-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 515 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1