Number of the records: 1
A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030
Title A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030 Translation Kvalitatívna štúdia o udržateľnom marketingu a stratégia, aplikovaná na tvorbu hodnoty podľa cieľov udržateľného rozvoja 2030 Author info Raúl Martínez Flores Author Flores Raúl Martínez Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 4 (2022), s. 14-22. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2022.17.4.2 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing udržateľný * udržateľnosť * stratégia marketingová * hodnota * rozvoj hospodársky * ciele podnikové * ciele riadenia Annotation Úloha udržateľného marketingu a stratégie obchodných disciplín, zameraných na splnenie podnikových cieľov a cieľov trvalo udržateľného rozvoja (SDGs) 2030 Organizácie Spojených národov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 239.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1