Number of the records: 1
Intelektuálna integrita a pokrytectvo
- NázovAutorské údaje
Názov Zákazník - spolutvůrce konkurenční schopnosti Autorské údaje Věra Vávrová Autor Vávrová Věra Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.137 - Konkurencia Anotácia Intelektuálna integrita je charakterová črta, aspekt osobnej integrity. Vyžaduje ochotu postaviť sa za svoje najlepšie úsudky pravdy tým, že jedinec bude konať v súlade s týmito úsudkami vtedy, keď to bude potrebné. Táto cnosť je typická pre toho, kto sa stará o pravdu a spravodlivosť kvôli sebe samému, je ochotný, pokiaľ je to možné, ísť za pravdou, prísť na veci sám, vytvoriť si vlastný úsudok, žiť dobrý život. Intelektuálna integrita znamená byť úprimný k sebe, stáť si za svojim najlepším úsudkom. Táto cnosť si vyžaduje byť otvorený pravde, priznať si aj to, že sa mýlime. Jedinec s intelektuálnou integritou má vlastnosť dôslednosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2

article
Věra VávrováAutorZdrojový dokumentMarketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622Druh dokumenturozpis článkov z periodíkJazyk dokumentučeštinaKrajina vydaniaČeská republikaSystematika339.137 - KonkurenciaHeslákonkurencieschopnosť * konkurencia * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * produkty * hodnota * trh * komunikáciaAnotáciaZvyšovanie konkurečnej schopnosti podniku z hľadiska orientácie na zákazníka. Spokojnosť zákazníka a jeho hodnota pre podnik. Prístup k riadeniu hodnototvorného procesu. Príklady ciest zvyšovania konkurenčnej schopnosti produktu. Stratégia vytvorenia lojálneho zákazníka.Báza dátČLÁNKYOdkazyČísla
Number of the records: 1