- Intelektuálna integrita a pokrytectvo
Number of the records: 1  

Intelektuálna integrita a pokrytectvo

  1. Názov Zákazník - spolutvůrce konkurenční schopnosti
    Autorské údajeVěra Vávrová
    Autor Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    AnotáciaIntelektuálna integrita je charakterová črta, aspekt osobnej integrity. Vyžaduje ochotu postaviť sa za svoje najlepšie úsudky pravdy tým, že jedinec bude konať v súlade s týmito úsudkami vtedy, keď to bude potrebné. Táto cnosť je typická pre toho, kto sa stará o pravdu a spravodlivosť kvôli sebe samému, je ochotný, pokiaľ je to možné, ísť za pravdou, prísť na veci sám, vytvoriť si vlastný úsudok, žiť dobrý život. Intelektuálna integrita znamená byť úprimný k sebe, stáť si za svojim najlepším úsudkom. Táto cnosť si vyžaduje byť otvorený pravde, priznať si aj to, že sa mýlime. Jedinec s intelektuálnou integritou má vlastnosť dôslednosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    NázovAutorské údaje
    Věra Vávrová
    AutorZdrojový dokument
    Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumentu
    rozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentu
    čeština
    Krajina vydania
    Česká republika
    Systematika
    339.137 - Konkurencia
    HesláAnotácia
    Zvyšovanie konkurečnej schopnosti podniku z hľadiska orientácie na zákazníka. Spokojnosť zákazníka a jeho hodnota pre podnik. Prístup k riadeniu hodnototvorného procesu. Príklady ciest zvyšovania konkurenčnej schopnosti produktu. Stratégia vytvorenia lojálneho zákazníka.
    Báza dát
    ČLÁNKY
    OdkazyČísla
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.