Number of the records: 1
Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva
Title Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva Parallel title Strategic Marketing Planning of Hop and Beer Temple Author info Eliška Kochová, Dita Hommerová Author Kochová Eliška Co-authors Hommerová Dita Source document Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2023), s. 46-60. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2023. ISSN 2788-0079 DOI 10.24132/jbt.2023.13.1.46_60 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords organizácie neziskové * plán marketingový * ruch cestovný * plánovanie strategické Annotation Článok upozorňuje na dôležitosť marketingovej komunikácie neziskových organizácií a je príkladom z praxe strategickej koncepcie nástrojov marketingového mixu. Zaoberá sa tvorbou strategického marketingového plánu pre neziskovú organizáciu Chrám chmeľu a piva v Žatci, ktorá poskytuje služby v oblasti cestovného ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 256.2 KB publicly available article
Number of the records: 1