Number of the records: 1  

Super Bowl - výnimočná udalosť vo svete športu a zážitkového marketingu

  1. Title Super Bowl - výnimočná udalosť vo svete športu a zážitkového marketingu
    Author infoEdita Štrbová
    Author Štrbová Edita
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * spokojnosť zákazníkov * psychológia * emócie
    AnnotationCieľom príspevku je poukázať na súčasné trendy zážitkového marketingu ako alternatívnej paradigmy v marketingu a marketingovej komunikácii, ktorá otvára nové možnosti ako emocionálne a interaktívne pristupovať k zákazníkovi zároveň. Povedomie o značke cieľových skupín sa tak zvyšuje vďaka evokácii špecifických zážitkov, s ktorými sa snaží vymaniť z príliš nasýteného konkurenčného prostredia. Prípadová štúdia mega podujatia Super Bowl poskytuje pohľad na aktuálne trendy v tejto oblasti marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.