Number of the records: 1
K vývoju marketingovej komunikácie v obchode
Title K vývoju marketingovej komunikácie v obchode Author info Helena Labská Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 4 (1994), s. 306-317 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia * obchod * reklama * predaj * práca s verejnosťou Annotation Komunikačná politika v obchode - slúži na získanie výmenných partnerov. Rôzne názory a odporúčania na marketingové, resp. komunikačné opatrenia.Členenie komunikácie na primárnu, sekundárnu, terciárnu. Jej účinnosť závisí od faktorov vplyvu komunikátora, komunikačnej správy, média, komunikačnej situácie a recipienta. Komunikačné nástroje obchodu z aspektu cieľov: reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj. Súčasné problémy komunikácie s trhom. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1