Number of the records: 1
Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme
Title Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme Author info M. Lechnický Author Lechnický Milan Source document Trend. Roč. 5, č. 44 (1995) Reklamné listy. s. 3C Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords Slovensko * reklama * inzercia * výrobky * prieskum spotrebiteľský * Burian und Wallner, s.r.o. Bratislava * Sme * noviny * propagácia * efektívnosť Annotation Reklama neexistujúceho výrobku umožňuje merať efektívnosť inzercie v ktoromkoľvek médiu. Úlohou kampane bolo podporiť zadávanie inzercie v denníku Sme. Výsledky prieskumu znalosti inzerovaného neexistujúceho vlasového prípravku sú nadpriemerné. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1