Number of the records: 1
Ako vybudovať programy lojality?
Title Ako vybudovať programy lojality? Author info Martin Marko Author Marko Martin Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 11. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * klienti * firmy * konkurencia * obchod * komunikácia * partneri obchodní * nástroje marketingové * programy Annotation Budovanie programov lojality a lojálni zákazníci. Skúsenosti teórie a praxe tzv. trade loyalty programs. Ide o lojálnych zákazníkov v oblasti obchodu. Klienti podľa významu. Stanovenie cieľov u skupín klientov. Prostriedky na dosiahnutie cieľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1