Number of the records: 1
Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá
Title Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá Author info Nataša Batíková Author Batíková Nataša Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 38-39. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords agentúry * reklama * Ogilvy and Mather * imidž * úspech pracovný * tvorba reklamy Annotation Úspech reklamnej agentúry Ogilvy & Mather, ktorá vznikla v r. 1948 bez klientov a s dvoma zamestnancami. David Ogilvy vybudoval podnik s viac ako 300 pobočkami v 97 krajinách. Charakteristika 50 zásad, ktoré sú dôkazom toho, prečo svetová sieť Ogilvy & Mather stále rastie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1