Number of the records: 1
Prístupy podnikateľských subjektov k tvorbe cien výrobkov
Title Prístupy podnikateľských subjektov k tvorbe cien výrobkov Translation Approaches of business entities to product pricing Author info Viera Marková Author Marková Viera Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 28, č. 3 (1999), s. 224-237. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords tvorba cien * jednotka podnikateľská * dopyt * ponuka * konkurencia * zisk * koncepcie * kalkulácia nákladov * vzorce * marketing mix Annotation Cena je pre podnikateľský subjekt dôležitá informácia o situácii na trhu. Vymedzenie faktorov ovplyvňujúcich cenovú tvorbu. Faktor dopytu, ponuky a iné faktory. Prístupy k tvorbe cien z aspektu trhovej koncepcie. Cena ako jeden z nástrojov marketingového mixu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-4
article
Number of the records: 1