Number of the records: 1
Spotrebiteľské preferencie a ich aplikácia v marketingovej stratégii poistného trhu
Title Spotrebiteľské preferencie a ich aplikácia v marketingovej stratégii poistného trhu Author info Vanda Lieskovská, Eva Kafková, Zlatica Palenčíková Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Kafková Eva EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Palenčíková Zlatica Source document Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 4, č. 1 (1998), s. 5-7. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 1998. ISSN 1335-1044 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords trh poistný * poisťovne * služby * stratégia marketingová * preferencie spotrebiteľské * výskum trhu * Košický kraj * Prešovský kraj Annotation Rozvoj poistného trhu na Slovensku od r. 1992. Počet etablovaných poisťovní. Konkurenčné aktivity a marketingové koncepcie v poisťovníctve. Výsledky marketingového výskumu, ktorých cieľom bolo naznačiť momentálne preferencie poistných inštitúcií a ich produktov, vyjadrenie postojov respondentov k službám poisťovní a hľadiská pri výbere poisťovne. Výskum bol realizovaný na vzorke respondentov Košického a Prešovského kraja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-4
article
Number of the records: 1