Number of the records: 1
Efekt logistiky v nákupním marketingu
Title Efekt logistiky v nákupním marketingu . 1 Author info Marie Jurová, Alena Kocmanová, Josef Šunka Author Jurová Marie Co-authors Kocmanová Alena Šunka Josef Source document Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 8, č. 11 (listopad 2000), s. 40. - Praha : Economia, 2000. ISSN 1210-6178 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 164 - Matematická logika. Logistika Keywords logistika * marketing nákupný * zákazníci * kvalita * ceny * zásobovanie * lehoty dodacie * flexibilita * dodávatelia * Česko * nákup Annotation Získať a udržať si zákazníka znamená poznať, čo má pre neho najvyššiu hodnotu a zamerať sa na procesy, ktorými sa tá hodnota dá získať. Zákazníci a spotrebitelia kladú stále väčšie nároky na úroveň služieb. Zavádzanie logistickej koncepcie ako predpoklad úspechu v náročnom podnikateľskom prostredí. Logistika a nákupný marketing. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-12
article
Number of the records: 1