Number of the records: 1
Životnosť dobrej značky je bez hraníc
Title Životnosť dobrej značky je bez hraníc Author info Oliver Brunovský, Robert F. Lauterborn Author Brunovský Oliver Co-authors Lauterborn Robert F. Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 10 (7. marca 2001), s. 22A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * značky výrobné * kvalita * marketing * reklama * trh * kreativita * brand manažment Annotation Rozhovor s americkým profesorom R. F. Lauterbornom, predsedom poroty súťaže Brand manažér roka, o dobrej a silnej značke. Význam značky pre amerických marketingových odborníkov a zákazníkov. Marketingové nástroje používané pri uvádzaní značky na trh. Význam kreativity pri budovaní značky. Význam reklamnej kampane pri udržaní si pozície na trhu. Povinnosti brand manažéra pri získavaní financií na manažment značky. Priemerná životnosť značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-20
article
Number of the records: 1