Number of the records: 1
Marketingová filozofie a řízený zákaznícký přístup - cesty k úspěšnosti v EU
Title Marketingová filozofie a řízený zákaznícký přístup - cesty k úspěšnosti v EU Author info Ludvík Čichovský Author Čichovský Ludvík Source document Marketing magazine. Č. 5 (2002), s. 22-24 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * systém CRM * filozofia * stratégia marketingová * riadenie podľa cieľov * zákazníci * Česko * Európska únia Annotation Orientácia marketingovej filozofie po summite Krajiny v Rio de Janeiru. Hodnotový princíp marketingovej filozofie. Riadený zákaznícky prístup v podnikaní a vo výrobe - CRM ( customer relationship management). Vznik VCRM (value customer relationship management). Vzájomný vzťah marketingovej filozofie a zákazníckych princípov. Komunikačná stratégia a jej význam v marketingovej filozofii a zákazníckych princípoch. ČR a proces integrácie do EÚ. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-6
article
Number of the records: 1