Number of the records: 1  

Marketing území

  1. Title Marketing území
    TranslationMarketing of territory
    Author infoVladimír Laššák, Jaroslav Ďaďo, Vlastimil Lalík
    Author Laššák Vladimír
    Co-authors Ďaďo Jaroslav
    Lalík Vlastimil
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 37-38. - Žilina : MASM, 2002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing územia * marketing regionálny * prostredie krajinné * ponuka * regióny * plán marketingový * obce * plánovanie územné
    AnnotationMiesto marketingu v regionálnom rozvoji. Dôležitou zložkou regionálneho marketingu je marketing územia - miesta. Územie ako predmet ponuky. Vymedzenie zákazníka. V marketingu územia je vhodnejší výraz cieľová skupina namiesto zákazník. Zameranie marketingových aktivít v rámci marketingu územia. Marketingový plán.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.