Number of the records: 1
Factors of successfulness of organic markets
Title Factors of successfulness of organic markets Translation Faktory úspešnosti ekologických trhov Author info Anton Kretter, Iveta Ubrežiová Author Kretter Anton Co-authors Ubrežiová Iveta Source document Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Vol. 52, no. 8 (2006), s. 358-360. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2006. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 631 - Poľnohospodárstvo Keywords poľnohospodárstvo * potraviny * produkty * ekológia * výroba ekologická * trh * Slovensko Annotation Aj keď o ekologickom spôsobe výroby na Slovensku sa hovorí už od 90. rokov minulého storočia, trh týchto produktov je stále iba vo fáze vzniku. Takmer 90 percent ekologickej poľnohospodárskej produkcie ide na export alebo sa predáva ako konvenčná produkcia. Na Slovensku je málo obchodov, v ktorých sa predávajú ekopotraviny. Článok skúma a determinuje faktory úspešnosti trhu ekoproduktov na vertikále poľnohospodársky podnik - spracovateľ - obchod - spotrebiteľ v smere aktivizácie trhu ekoproduktov na Slovensku. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58039.pdf Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12
article
Number of the records: 1