Number of the records: 1  

Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia

  1. Title Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia
    TranslationRegional marketing as a support of territorial developement
    Author infoMária Zúbková
    Author Zúbková Mária
    Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 4, č. 3 (2008), s. 144-147. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords marketing územia * rozvoj územný * regióny * spotrebitelia * sektor súkromný * sektor verejný
    AnnotationČo je marketing? Spotrebitelia a ich potreby. Postupy a metódy územného marketingu. Teoretický a koncepčný rámec územného marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2008: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.