Number of the records: 1
Efektívny marketing stojí na dobrom plánovaní
Title Efektívny marketing stojí na dobrom plánovaní Author info Jana Škutková Author Škutková Jana Source document Zisk. Č. 7-8 (2009), s. 70-71. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * analýzy * ciele podnikové * plán marketingový * plánovanie cieľové * konkurencia * zisk Annotation Koncept marketingovej práce a plán marketingovej komunikácie. Ciele spoločnosti a spôsob ich dosahovania. Analýza SWOT (strenghts and weaknesses, opportunities and threats), vychádza zo silných a slabých stránok spoločnosti či produktu. Spracovanie prehľadu o konkurencii. Časový harmonogram a vzájomná nadväznosť prebiehajúcich aktivít. URL http://www.ezisk.sk/825/EFEKTIVNY-MARKETING-STOJI-NA-DOBROM-PLANOVANI_14833.aspx Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 7-12
article
Number of the records: 1