Number of the records: 1
Meranie výkonnosti marketingových aktivít
Title Meranie výkonnosti marketingových aktivít Author info Katarína Kicáková Author Kicáková Katarína EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Source document Zborník výstupov vedeckovýskumného projektu VEGA č. 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie : Košice, november 2007. S. 86-99. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-225-2475-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * výkonnosť * trh * zákazníci * investície * financie * hodnota podniku Annotation Štruktúra produktivity marketingu. Stratégia a taktika. Vplyv na zákazníka. Marketingové aktíva. Vplyv na trh. Vplyv na financie. Vplyv na hodnotu firmy. Balanced scorecard (BSC) ako moderný nástroj merania výkonnosti. Využitie BSC na meranie výkonnosti marketingových aktivít. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 01111-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1