Number of the records: 1  

Meranie výkonnosti marketingových aktivít

  1. Title Meranie výkonnosti marketingových aktivít
    Author infoKatarína Kicáková
    Author Kicáková Katarína EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Source documentZborník výstupov vedeckovýskumného projektu VEGA č. 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie : Košice, november 2007. S. 86-99. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-225-2475-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * výkonnosť * trh * zákazníci * investície * financie * hodnota podniku
    AnnotationŠtruktúra produktivity marketingu. Stratégia a taktika. Vplyv na zákazníka. Marketingové aktíva. Vplyv na trh. Vplyv na financie. Vplyv na hodnotu firmy. Balanced scorecard (BSC) ako moderný nástroj merania výkonnosti. Využitie BSC na meranie výkonnosti marketingových aktivít.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 01111-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.