Number of the records: 1
Význam marketingového plánovania a bariéry jeho uplatnenia v praxi
Title Význam marketingového plánovania a bariéry jeho uplatnenia v praxi Author info Kamila Valkovcová Author Valkovcová Kamila Source document Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. S. 1-10. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * plán marketingový * stratégia obchodná * starostlivosť o zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * komunikácia marketingová * riadenie podľa cieľov Annotation Podstata procesu marketingového plánovania a identifikácia hlavných bariér a problémov, ktorým musia podniky čeliť pri uplatňovaní marketingového plánovania v praxi. Význam a výsledky marketingového plánovania. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1