Number of the records: 1
Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka
Title Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka Author info Anna Palfiová Author Palfiová Anna Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 17, č. január - február (2012), s. 8-9. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords obchod * maloobchod * nákup * ceny obchodné * konkurencieschopnosť * výpredaj sezónny * spokojnosť zákazníkov Annotation Finančná kríza a obchod. Renomé obchodu sa nezlepšilo. Proces nakupovania je zložitejší a nejednoznačnejší. Zákazníka treba lepšie spoznať. Potreba odlíšenia sa od konkurencie, štyri body koncepcie odlíšenia sa, možnosti odlíšenia sa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: január-december + 2 príl.
article
Number of the records: 1