Number of the records: 1
Úvod do politického marketingu
Title Úvod do politického marketingu Author info Janka Zvončeková Author Zvončeková Janka EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2013 : zborník príspevkov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Ekonomická univerzita v Bratislave, 31. máj 2013. S. 560-568, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3659-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 32 - Politika Keywords marketing politický * komunikácia * voľby * mienka verejná Annotation Stručná genéza politického marketingu, úvod do problematiky politickej komunikácie, formovania pozitívnych posolstiev, práca spin doctorov, ale aj práca s prieskumami verejnej mienky. Poznanie politického marketingu nie je dôležité len pre politickú stranu a politika, ale aj pre voliča, aby chápal reč a konanie politikov v súvislostiach, ktoré sa potom podpíšu pri formovaní jeho politického názoru. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00858-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1