Number of the records: 1
Zvyšovanie výkonnosti firmy pomocou marketingového plánu
Title Zvyšovanie výkonnosti firmy pomocou marketingového plánu Parallel title Performance of company improved by the marketing plan Author info Pavol Serina Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-14] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6 Výstup z projektu VEGA 1/0980/12 Aktuálne výzvy podnikovej ekonomiky zamerané na zvyšovanie výkonnosti a prosperity podnikov
Note VEGA 1/0980/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * plán marketingový * plánovanie * riadenie strategické * zákazníci * výkonnosť podniku Annotation Plánovanie v systéme riadenia firmy. Funkcie riadenia. Zostavovanie marketingového plánu v praxi. Úloha moderného marketingu - zákaznícky prístup. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02162-097, originál dokumentu
article
Number of the records: 1