Number of the records: 1
Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov
Title Vplyv konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku na nákupné správanie zákazníkov Translation Influence of concept corporate social responsibility for the buying behavior of customers Author info Katarína Moravčíková Author Moravčíková Katarína Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2015), s. 26-37. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2015. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * informácie * podnikanie zodpovedné Annotation Vnímanie spoločenskej zodpovednosti z pohľadu zákazníkov. Nielen podniky sa musia správať zodpovedne voči spoločnosti, ale aj zákazníci by mali prejavovať záujem o informácie z oblasti spoločenskej zodpovednosti firiem. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1
article
Number of the records: 1