Number of the records: 1
Špecifiká značky Slovenského paralympijského výboru
Title Špecifiká značky Slovenského paralympijského výboru Parallel title Specifics of Slovak paralympic committee’s brand Author info Jakub Krako Author Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 171-178 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * šport * budovanie značky Annotation Marketing paralympionizmu je veľmi zložitý. Verejnosť vníma paralympionizmus aj zo sociálneho hľadiska a športový element značky nie je dostatočne známy. Dôvodom tohto stavu môžu byť aj vzťahy s novinárskou verejnosťou a ich činnosťou v neprospech SPV. Špecifiká, ktoré sú spojené s marketingom SPV z historického hľadiska a istý náčrt budúceho vývoja. Základ pre definovanie produktu SPV. Ten zatiaľ môžeme charakterizovať ako nehmotný komplex vlastností, ktoré uspokojujú potreby spotrebiteľov vo forme motivácie, naplnenia potreby identifikácie. Medzi nehmotné prvky produktu taktiež možno zaradiť úspešnú reprezentáciu Slovenska, respektíve zážitok, ktorý prináša sledovanie športu. Verejnosť vníma značku SPV skôr z emocionálneho hľadiska ako z racionálneho. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-013, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 597.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1