Number of the records: 1
Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska
Title Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska Parallel title Intercultural differences in destination marketing of Slovakia Author info Sabina Fuller Author Fuller Sabina EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 77-89 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný medzinárodný * politika ruchu cestovného * komunikácia interkultúrna * služby doplnkové * manažment destinačný * marketing služieb Annotation Kultúrne odlišnosti v destinačnom marketingu Slovenska, v rámci komunikácie na trhu Veľkej Británie a Nemecka. Analýza zdrojových trhov - Veľkej Británie a Nemecka, z hľadiska veľkosti a bonity, určenie segmentácie klientely a profilu konkrétnych segmentov vrátane ich výdavkov a dôvodov cestovať do zahraničia. Sledovanie návštevnosti Slovenska turistami z daných krajín a vytvorenie profilu britského a nemeckého turistu na Slovensku s príkladmi personalizovanej ponuky destinácie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01645-009, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 773 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1