Number of the records: 1  

Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska

  1. Title Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska
    Parallel titleIntercultural differences in destination marketing of Slovakia
    Author infoSabina Fuller
    Author Fuller Sabina EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 77-89 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný medzinárodný * politika ruchu cestovného * komunikácia interkultúrna * služby doplnkové * manažment destinačný * marketing služieb
    AnnotationKultúrne odlišnosti v destinačnom marketingu Slovenska, v rámci komunikácie na trhu Veľkej Británie a Nemecka. Analýza zdrojových trhov - Veľkej Británie a Nemecka, z hľadiska veľkosti a bonity, určenie segmentácie klientely a profilu konkrétnych segmentov vrátane ich výdavkov a dôvodov cestovať do zahraničia. Sledovanie návštevnosti Slovenska turistami z daných krajín a vytvorenie profilu britského a nemeckého turistu na Slovensku s príkladmi personalizovanej ponuky destinácie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01645-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF773 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.