Number of the records: 1
The Effectiveness of Sponsorship of Sports Club
Title The Effectiveness of Sponsorship of Sports Club Translation Efektivita sponzoringu športového klubu Author info Juraj Šupák Author Šupák Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 839-846 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords sponzorovanie * dotácie investičné * investície * šport Annotation Teoretická definícia sponzorstva a nástroje sponzorstva. Analýza vývoja objemu financií v globálnom sponzoringu športu. Determinanty určujúce objem prostriedkov sponzorstva pri vyjednávaní medzi zástupcami športovcov a investormi. Príklad sponzoringu na príklade Manchestru United. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01948-030, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 781.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1