Number of the records: 1
Digital Consumer in Segment of Seniors and Their Impact on Dynamization of Service Enterprises
Title Digital Consumer in Segment of Seniors and Their Impact on Dynamization of Service Enterprises Author info Miroslava Čukanová Author Čukanová Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Marketing identity: digital life - part II. : conference proceedings from international scientific conference : 10th - 11th november 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. S. 26-34 CD ROM. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015 / Matúš Jozef ; Petranová Dana ; Marketing identity 2015: digital life International scientific conference. ISBN 978-80-8105-780-9. ISSN 1339-5726 Výstup z projektu VEGA 1/0205/14 Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii
Note VEGA 1/0205/14. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * obchod elektronický * stratégia marketingová * internet * ekonomika strieborná * rozhodovanie nákupné * seniori Annotation Výdavky za nákupy realizované prostredníctvom internetu za posledných päť rokov u seniorov. Využívanie internetu a úroveň digitálnej gramotnosti seniorov. Kategórie online nákupov medzi seniormi. Dynamizácia podnikania v sektore služieb. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00143-002, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 589.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1